Bygget Fest & Konferens

På Norrlandsgatan 11 mitt i City, ligger Bygget. Denna lokal passar bra till olika typer av evenemang. Inredningen har en unik design från 30-50 talet. Här kan vi anordna allt från, föreläsningar, fester, konferenser, releaser, prisutdelningar eller varför inte en exklusiv after work. Bygget är en etagevåning, på övervåningen finns det en scen, ett dansgolv, en bar och en öppen lounge. Det finns två praktiska konferenssalar som går att möblera efter era önskemål och trådlöst nätverk i hela lokalen. På det undre planet finner ni matsalen med plats för 150 personer kring runda bord. Möjligheterna är många på Bygget. Kontakta oss så berättar vi mer!

Lokaler

Vi erbjuder fyra lokaler i olika form för att passa det evenemang som gäller för dig. Lokalerna är trevligt inredda med en modern och behaglig atmosfär. För priser, begär offert.

Markeliussalen
Föreläsningssal för ca 170 personer.
152 kvm.

Stora Klubben
Lokal med klubbkänsla och välutrustat barkök.
125 kvm.

Matsalen
Utrymme för 140 personer.
143 kvm.

Styrelserummet
Mindre lokal för sammanträden och dylikt för 25 personer.
58 kvm.

Tel: 08 - 522 46 800