Open House Stockholm 4-6 oktober 2019

Allmänheten bjuds in till gratis guidade visningar av stadens mest spännande byggnader och platser.

Det är dags igen för Open House Stockholm

Den 4-6 oktober 2019 är det återigen dags för Open House Stockholm.

Festivalen syftar till att involvera allmänheten i stadens utveckling och stimulera intresset för arkitektur och samhällsbyggnad.

Open House Stockholm arrangeras av den ideella föreningen med samma namn som grundades 2016 av Samhällsbyggarna, Samhällsbyggnadslänken vid KTH, Stockholms Arkitektförening och Stockholms Byggnadsförening. Föreningen är en del av Open House Worldwide, ett globalt nätverk av Open House-event i runt 40 städer i hela världen.

Läs mer om Open House Stockholm på www.openhousestockholm.se eller följ Open House Stockholm på Facebook, Instagram och Twitter. @ohsthlm