Föreningsmöte 26 april

Ställ ut på Stockholms Byggnadsförenings Vårsalong!

Stockholms Byggnadsförening kallas härmed till ordinarie Föreningssammanträde onsdagen den 26 april 2017 på Bygget, Norrlandsgatan 11.

Vi vill ha din intresseanmälan senast den 20 mars på små eller stora projekt som utvecklar sinnet för byggnadskonst!
Skicka ett mail till varsalong@sthbyggnadsforening.se så berättar vi mer.

Föreningens syfte är att utveckla sinnet för byggnadskonst, vad betyder det för dig? God gestaltning i såväl stora som små projekt, tekniska innovationer eller andra intressanta lösningar. Visa upp din tolkning på föreningens Vårsalong den 26 april. Är det ett konserthus, en vedbod eller en fackverksbalk? Allt är lika välkommet. Tillsammans med Mårten Castenfors, chef för Stockholm konst och Liljevalchs vårsalong, kommer vi att välja ut de mest tankeväckande alstren.

Välkommen!

17.00Samling med lättare förtäring